Darbas fabrike ženklinant produktus

Kiekvienas produktas, kurį perkate, prieš patenkant jums į rankas, praėjo ilgus gimimo ir vystymosi, o tiksliau – jo vystymo – kelius. Nuo idėjos užuomazgos, iki paskutinių žingsnių, tokių kaip produktų ženklinimas, praeina kiekvienas daiktas. Kaip tik apie šį paskutinį etapą šį kartą ir rašome. Ką turi žinoti kiekvienas produkto ženklintojas, ir su kokiais slenksčiais jis susiduria?

Greitis

ŽenklinimasNorint pamatyti, kaip ženklinami produktai, pakaktų paprašyti kokio nors fabriko administracijos, kad leistų jums apžiūrėti darbo vietas. Dauguma didelių įmonių, išvysčiusių visas savo rinkodaros ir verslo valdymo sritis, plėtojantys socialinę atsakomybę ir viešuosius ryšius, tikriausiai tokį jūsų užmojį suvoks kaip teigiamą reklamą sau patiems. Taigi, grįžkime, kur pradėjome – produktų ženklinimas. Norėdami pamatyti, kokiu tempu tai vyksta, prašykitės į gamybinio cecho ekskursiją. Pastebėsite, kad žmogus, kuris daro šį darbą, sukasi greičiau, nei spėja jūsų akys „sugauti“. Greitis yra ištreniruojamas dalykas, bet visgi tai daro įspūdį. Tikriausiai toks žmogus dirba su keliais spausdintuvais, keliais kompiuteriais, ir dar pats nuolat dėlioja, pervynioja ir nešioja iš vienos pusės į kitą visokius rulonus, paketus su lipdukais, etiketėmis ir pan.

Informacija, kurią reikia įsiminti

Visgi, šis išorinis pavidalas dar turi ir sudėtingą vidinę struktūrą. Informacija, kuri atsiranda ant produkto etiketės, yra labai svarbi. Ji privalo būti tiksli, nes net menka klaida gali kainuoti teisinę atsakomybę, poreikį pasiaiškinti, atsakyti už nesklandumus. Verta pažymėti, kad informacijos klaida tikriausiai nebus tik ant vienos produkto etiketės. Jeigu blogai nurodyti kažkokie skaičiai, gamintojai, datos, BAR kodai – tai ta pati klaida tikriausiai atsimainys ant visų tos serijos produktų. Tad kiekvienas produktų ženklintojas turi ne tik spėti greitai fiziškai laviruoti su esamais elementais, bet ir greitai dirbti su informacija. Dauguma užkalbintų šios profesijos atstovų prisipažino, kad kažkur kabančių „paruoštukų“, lentelių su gamintojų kodais ir panašiomis vizualinėmis pagalbomis net neskaito. Jau seniai visus reikiamus kodus tiesiog prisimena mintinai. Panašiai kaip ir tos prekybos centrų kasose sėdinčios pardavėjos, galinčios akimirksniu padeklamuoti visus lentelėje sukabintus produktų kodus.

Išlavintos juslės

Galų gale, darbuotojo profesionalumas ir pereina į tokį lygmenį, kai juslės išlavinamos maksimaliai. Žmogus gali itin greitai judėti ir ženklinti produktus, teisingai ir tiksliai suvedinėti, sisteminti informaciją. Kiekviena dalis darbe yra svarbi. Jeigu suklystama pačioje gamyboje, tada vartotojai gauna blogą prekę. Jeigu suklystama ženklinant – vartotojas yra suklaidinamas ir dėl to galbūt taip pat prekė gali neatitikti jo lūkesčių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>